Τι κερδίζω χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Digital Clinic;
Με την εφαρμογή Digital Clinic έχετε άμεση και οικονομική πρόσβαση σε ιατρό χωρίς πολύωρες μετακινήσεις και αναμονές.
Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας της Digital Clinic;
Η Digital Clinic λειτουργεί από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ.
Πού βρίσκω την εφαρμογή Digital Clinic;
Στο App Store για συσκευές Apple ή στο Play Store για συσκευές Android, αναζητώντας την ως Digital Clinic και αναζητώντας αυτό το εικονίδιο:
Η εφαρμογή Digital Clinic έχει κάποιο κόστος;
H εφαρμογή Digital Clinic «κατεβαίνει» στο κινητό σας εντελώς δωρεάν. Η επίσκεψη στον ιατρό κοστίζει 15 ευρώ.
Έχετε εμπειρία σε εφαρμογές τέτοιου είδους;
Η εφαρμογή Digital Clinic δημιουργήθηκε από το Hellenic Healthcare Group σε συνεργασία με τον όμιλο Mehiläinen, τον κορυφαίο όμιλο υπηρεσιών υγείας της Φινλανδίας, ο οποίος διαθέτει εκτενέστατη εμπειρία στην ανάπτυξη και την παροχή ψηφιακών ιατρικών υπηρεσιών, έχοντας εξυπηρετήσει από το 2017, περισσότερους από 700.000 ασθενείς. Οι εφαρμογές (Apps) της Mehiläinen έχουν λάβει τις υψηλότερες αξιολογήσεις του κλάδου στα App stores και το Net Promoter Score (NPS).
Γιατί ζητάμε το ΑΜΚΑ;
- Προσφέρει μοναδική ταυτοποίηση (χωρίς λάθη και σύγχυση μεταξύ ασθενών με ίδιο όνομα).
- Όταν ενεργοποιηθούν οι επόμενες υπηρεσίες όπως κλείσιμο ραντεβού, σύνδεση με τον ιατρικό φάκελο που έχετε στις κλινικές μας, θα τον χρειαστούμε για σύνδεση των δεδομένων με αυτές τις πλατφόρμες.
- Δεν αλλάζει, οπότε δεν χρειάζεται να κάνετε διορθώσεις (σε αντίθεση με το αν ζητούσαμε ΑΔΤ ή κάτι άλλο). Σε περίπτωση αλλαγής της εθνικής νομοθεσίας, θα ακολουθήσει σχετική προσαρμογή.
Γιατί σας ζητάμε τα προσωπικά σας στοιχεία ή τα στοιχεία σας (διεύθυνση, φύλο, όνομα πατρός, μητρός κτλ.);
- Χρειαζόμαστε όλα αυτά τα στοιχεία για να καταγράψουμε το περιστατικό στο πληροφοριακό σύστημα της κλινικής (τα ίδια στοιχεία χρειαζόμαστε εάν επισκεφθείτε μία από τις κλινικές μας ως εξωτερικός ασθενής ή ως νοσηλευόμενος).
- Επίσης είναι αναγκαία πεδία για την τιμολόγηση (για τις υπηρεσίες που απαιτούν χρέωση).
Πρέπει να κλείσω ραντεβού για να μιλήσω με έναν ιατρό της Digital Clinic;
Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Από τη στιγμή που θα μπείτε στην εφαρμογή και θα ξεκινήσετε μία συνομιλία, θα σας απαντήσει ο πρώτος διαθέσιμος ιατρός, το αργότερο εντός 60 λεπτών.
Τι ειδικότητα έχουν οι ιατροί του Digital Clinic;
Οι ιατροί της εφαρμογής είναι παθολόγοι ή γενικοί ιατροί με το κύρος του Ηellenic Healthcare Group που διαθέτει τα κορυφαία θεραπευτήρια Yγεία, Metropolitan Hospital, Μητέρα, Metropolitan General, Λητώ και Creta Interclinic.
Πώς γίνεται η διάγνωση του ιατρού από μακριά;
Ο ιατρός μπορεί να σας στείλει, κατά την έναρξη της συνομιλίας, ένα δομημένο ερωτηματολόγιο και στη συνέχεια, εάν χρειάζεται, θα προχωρήσει σε συμπληρωματικές ερωτήσεις. Μπορεί να σας ζητήσει ακόμα και να του στείλετε εικόνες με τη χρήση της κάμερας της εφαρμογής (λειτουργεί όπως σε όλες τις άλλες εφαρμογές chat). Αν τα στοιχεία είναι επαρκή θα προχωρήσει σε διάγνωση και θα σας δώσει ιατρικές οδηγίες. Επίσης, εάν κρίνει ότι είναι απαραίτητο, θα συνταγογραφήσει φαρμακευτική αγωγή.
Εάν ο ιατρός αξιολογήσει ότι το περιστατικό χρήζει εξειδικευμένης αντιμετώπισης, θα σας παραπέμψει σε ιατρό άλλης ειδικότητας ή γενικά εκτός εφαρμογής (επίσκεψη σε ιατρείο για κλινική εξέταση). Μην δυσανασχετήσετε, είναι για την ασφάλεια και την καλύτερη περίθαλψή σας. Σε αυτή την περίπτωση, δεν υπάρχει χρέωση.
Ο ιατρός μπορεί να σας ζητήσει εξετάσεις που απαιτούν φυσική παρουσία σε εργαστήριο ή σε ιατρείο. Σε αυτή την περίπτωση η συνομιλία θα μείνει εκκρεμής μέχρι να «ανεβάσετε» τα αποτελέσματα, ώστε ο ιατρός να μπορέσει να καταλήξει με ασφάλεια στη διάγνωση και στην αντιμετώπιση του περιστατικού.
Εάν εξεταστείτε στα εξωτερικά ιατρεία ή σε κάποιο τμήμα στα Θεραπευτήρια του Ομίλου θα έχετε μία σημαντική έκπτωση.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε τις εξετάσεις στον Όμιλο HHG (Yγεία, Metropolitan Hospital, Μητέρα, Metropolitan General, Λητώ και Creta Interclinic), θα έχετε έκπτωση 30% στον ιδιωτικό τιμοκατάλογο, επιδεικνύοντας το κουπόνι που σας έχει σταλεί μέσω της εφαρμογής. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε οποιοδήποτε ταμείο των Θεραπευτηρίων μας. Από την έκπτωση αυτή, εξαιρούνται οι μοριακές εξετάσεις.
Τι θέματα υγείας μπορώ να συζητήσω μέσω Digital Clinic;
Οι υπηρεσίες που σας παρέχονται μέσω της εφαρμογής είναι βασικές ιατρικές οδηγίες για θέματα υγείας που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας παθολόγος ή γενικός ιατρός και μπορούν να καλύψουν περιπτώσεις συμπτωμάτων που δεν απαιτούν κλινική εξέταση.
Δεν αντιμετωπίζονται επείγοντα περιστατικά ή περιστατικά με πιο βαριά συμπτωματολογία. Ο ιατρός και η εφαρμογή δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την επίσκεψη σε ιατρείο ή νοσοκομείο σε καμία περίπτωση.
Δεν νομίζω ότι το πρόβλημά μου μπορεί να λυθεί εξ αποστάσεως. Μπορώ να κάνω chat για αυτό στην Digital Clinic;
Ο ιατρός θα αξιολογήσει εάν μπορεί να σας αντιμετωπίσει εξ αποστάσεως. Εάν σας παραπέμψει σε ιατρό άλλης ειδικότητας, η συνομιλία σας δεν θα χρεωθεί.
Ξεκίνησα μια συνομιλία στην Digital Clinic αλλά έκλεισα την εφαρμογή γιατί έπρεπε να κάνω κάτι άλλο. Μπορώ να ξαναμπώ;
Ναι. Ανοίξτε την εφαρμογή και στην κεντρική οθόνη θα βρείτε όλες τις εκκρεμείς συνομιλίες σας. «Μπαίνοντας» στη συνομιλία, μπορείτε να συνεχίσετε το διάλογό σας με τον ιατρό. Εάν ο ιατρός σας στείλει κάποιο μήνυμα, ενώ δεν βρίσκεστε online στην εφαρμογή, θα λάβετε ηχητική και οπτική ενημέρωση, αρκεί να έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας στα σχετικά πεδία, όταν σας ζητήθηκε αρχικά.
Έχω μιλήσει με ιατρό και θέλω να μιλήσω ξανά μαζί του/της. Μπορώ να το κάνω;
Κάθε φορά που θα χρειαστείτε ιατρό, θα σας απαντήσει ο ιατρός που εφημερεύει εκείνη την ημέρα και ώρα.
Ο ιατρός αργεί να μου απαντήσει, τι πρέπει να κάνω;
Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας σας με τον ιατρό, πιθανόν να υπάρχουν χρονικά διαστήματα κατά τα οποία ο ιατρός ετοιμάζει το παραπεμπτικό για εσάς ή «μιλάει» ταυτόχρονα με άλλον ασθενή. Δεν πρέπει να ανησυχήσετε. Μπορείτε να συνεχίσετε τις ασχολίες σας και όταν ο ιατρός σας στείλει μήνυμα, η εφαρμογή θα σας ενημερώσει για να μπείτε και να συνεχίσετε το διάλογο.
Για επείγοντα θέματα σας συστήνουμε να μην επιλέξετε την εφαρμογή. Πιθανόν να χρειαστούν μερικά λεπτά αναμονής έως ότου σας απαντήσει ο ιατρός.
Μπορεί ο ιατρός να μου γράψει παραπεμπτικό για εξετάσεις;
Ο ιατρός, εάν το κρίνει απαραίτητο, θα ζητήσει κάποιες απλές εργαστηριακές εξετάσεις για να τον βοηθήσουν στη διαγνωστική διαδικασία. Θα σας στείλει το παραπεμπτικό για αυτές τις εξετάσεις στην οθόνη του κινητού και η συνομιλία σας θα ολοκληρωθεί όταν επιστρέψετε με τα αποτελέσματα των εξετάσεων (τα «ανεβάζετε» ως φωτογραφία). Ο ιατρός, έχοντας και αυτές τις πληροφορίες, θα σας καθοδηγήσει για τα επόμενα βήματα. Ακόμη και τότε, μπορεί να σας παραπέμψει σε ιατρό για κλινική εξέταση. Σε αυτή την περίπτωση, δεν θα λάβετε διάγνωση και θεραπεία και δεν θα χρεωθείτε για το χρόνο συνομιλίας.
Αν ο ιατρός μου ζητήσει εξετάσεις, μπορώ να τις κάνω στα Θεραπευτήρια του HHG;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε τις εξετάσεις στον Όμιλο HHG (Yγεία, Metropolitan Hospital, Μητέρα, Metropolitan General, Λητώ και Creta Interclinic), θα έχετε έκπτωση 30% στον ιδιωτικό τιμοκατάλογο, επιδεικνύοντας το κουπόνι που σας έχει σταλεί μέσω της εφαρμογής. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε οποιοδήποτε ταμείο των Θεραπευτηρίων μας. Από την έκπτωση αυτή, εξαιρούνται οι μοριακές εξετάσεις.
Μπορώ να κλείσω ραντεβού με ιατρό ή τμήμα σε Θεραπευτήριο του HHG;
Βεβαίως, μέσω της εφαρμογής μπορείτε να κλείσετε ραντεβού σε επιλεγμένες υπηρεσίες του ΥΓΕΙΑ και του METROPOLITAN HOSPITAL. Σύντομα θα προσθέσουμε και τις άλλες Κλινικές και Διαγνωστικά Κέντρα του Ομίλου
Ο ιατρός της Digital Clinic μπορεί να δει τα αποτελέσματα των εξετάσεων μέσω Διαδικτύου;
Επί του παρόντος, το πληροφοριακό σύστημα των Θεραπευτηρίων με τις απαντήσεις των διαγνωστικών εξετάσεων δεν είναι συνδεδεμένο με την εφαρμογή. Ωστόσο εργαζόμαστε για να προσφέρουμε σύντομα και αυτή τη δυνατότητα. Εσείς όμως, μπορείτε να στείλετε τα αποτελέσματα με φωτογραφία ή αρχείο μέσω chat.
Έχω διάφορα συμπτώματα που μπορεί να αφορούν πολλούς ιατρούς. Μπορώ να τα καλύψω σε μια επίσκεψη στην Digital Clinic;
Στην Digital Clinic μπορείτε να συζητήσετε με τον ιατρό κάθε σύμπτωμα που σας απασχολεί και εκείνος θα σας κατευθύνει είτε κάνοντας διάγνωση και προτείνοντας την κατάλληλη θεραπεία είτε παραπέμποντάς σας σε ιατρό άλλης ειδικότητας.
Η Digital Clinic προσφέρει παιδιατρικές υπηρεσίες;
Προς το παρόν, εξυπηρετούμε μόνο ενήλικους (18 ετών και άνω).
Όταν προσθέσουμε την ειδικότητα του παιδιάτρου στους ειδικούς της Digital Clinic θα εμφανιστεί ως ξεχωριστή υπηρεσία στη λίστα παρεχόμενων υπηρεσιών.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη δική μου εφαρμογή για να συζητήσω πρόβλημα υγείας ενός άλλου ατόμου;
Όχι, η εγγραφή κάθε ατόμου ως χρήστη στην εφαρμογή είναι αυστηρώς προσωπική. Ο χρήστης επικοινωνεί με τον ιατρό μόνο για προσωπικά του θέματα, καθώς οι πληροφορίες που έχει ο ιατρός στη διάθεσή του, όπως ΑΜΚΑ, ηλικία και τηλέφωνο αφορούν αποκλειστικά αυτόν.
Είναι ασφαλή τα δεδομένα μου όταν χρησιμοποιώ την Digital Clinic;
Έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα τεχνικά μέσα για τη διασφάλιση των δεδομένων που μοιράζεστε μαζί μας σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας σχετικά με την προστασία των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων.
Υπάρχει δυνατότητα για Video - Conference;
Ναι, υπάρχει και αυτή η δυνατότητα. Θα επιλέξει όμως ο ιατρός εάν θα κάνει χρήση, καθώς ο σκοπός της είναι να χρησιμοποιείται ως βοηθητικό εργαλείο για την καλύτερη διάγνωση και παροχή της υπηρεσίας προς εσάς.
Μπορεί να μου ανανεώσει συνταγή ο ιατρός από την Digital Clinic;
Δεν είναι αυτός ο σκοπός λειτουργίας της εφαρμογής. Ο ιατρός που θα επικοινωνήσει μαζί σας θα συνταγογραφήσει φάρμακα που αφορούν τα συμπτώματα που σας απασχολούν τη στιγμή της επικοινωνίας σας. Η φαρμακευτική αγωγή δεν θα πρέπει να αφορά χρόνιες παθήσεις, να περιλαμβάνεται σε μακροχρόνιες θεραπείες ή επαναλαμβανόμενες συνταγογραφήσεις. Εάν δημιουργηθεί τέτοια υπηρεσία στο μέλλον, θα τη δείτε ως ξεχωριστή υπηρεσία στη λίστα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης με χρήση ΕΟΠΠΥ;
Ναι, υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης μέσω ΕΟΠΥΥ από τους ιατρούς της εφαρμογής Digital Clinic, εάν ο ιατρός κρίνει ότι είναι ασφαλές να συνταγογραφήσει βασισμένος στις πληροφορίες που έχετε δώσει απομακρυσμένα.
Δεν γίνεται συνταγογράφηση χρονίων παθήσεων, πρέπει πάντα να προηγείται εκτίμηση του ιατρού για τα θέματα που αντιμετωπίζετε και να κρίνει ότι είναι ασφαλές να συνταγογραφήσει.
Μπορώ να πάρω άδεια για λόγους υγείας μέσω Digital Clinic;
Όχι, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
Τι μου κοστίζει μια επίσκεψη μέσω Digital Clinic;
Η επίσκεψη και συνομιλία με ιατρό κοστίζει 15 ευρώ.
Αν δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει ο ιατρός, θα μπορέσω να λάβω πίσω τα χρήματά μου;
Πριν την έναρξη της συνομιλίας, θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε ότι αποδέχεστε την χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας με το ποσό που αναλογεί στην υπηρεσία. Τότε γίνεται η δέσμευση του ποσού. Στην περίπτωση που ο ιατρός σας παραπέμψει σε ιατρό άλλης ειδικότητας, δεν θα χρεωθείτε και το ποσό θα αποδεσμευθεί από την πιστωτική σας κάρτα.
Καλύπτεται από το ταμείο μου η Digital Clinic;
Η εφαρμογή Digital Clinic είναι κάτι εντελώς νέο και πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα, επομένως θα πρέπει να ακολουθήσει κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα μέχρι να περιληφθεί στην ασφαλιστική κάλυψη. Κινούμαστε προς αυτή την κατεύθυνση.
Παίρνω απόδειξη για τις υπηρεσίες της Digital Clinic;
Η πληρωμή για τις υπηρεσίες της Digital Clinic γίνεται με πιστωτική κάρτα. Αυτό διασφαλίζει τη διαφάνεια της συναλλαγής που απαιτεί το σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών, στο πλαίσιο του οποίου λαμβάνετε το σχετικό τιμολόγιο στο email που έχετε δηλώσει.
Έχω παράπονα ή απορία για την εφαρμογή. Πού μπορώ να απευθυνθώ;
Εάν έχετε κάποιο παράπονο ή απορία σχετικά με την εφαρμογή μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους εξής τρόπους:
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Tel: +30 210 686 7235
Εντός της εφαρμογής, με chat, στο Helpdesk (θα το βρείτε στο τέλος της λίστας των υπηρεσιών μας)