hhg logo

Sorry, your browser does not support inline SVG.

Health_e Bonus Card

Παραδοσιακά, η φροντίδα υγείας παρέχεται κλινικά και απαιτεί εκτεταμένη κινητικότητα, συνεργασία και επικοινωνία, μεταξύ επαγγελματιών υγείας και ασθενών. Οι αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας, τα τελευταία χρόνια, είχαν ως αποτέλεσμα μια εντυπωσιακή αύξηση στη ζήτηση και τη χρήση κινητών συσκευών επικοινωνίας, από τους επαγγελματίες υγείας και από το ευρύ κοινό. Έτσι η «κινητή Υγεία» (mobile Health, mHealth), το κομμάτι εκείνο της «ηλεκτρονικής Υγείας» (electronic Health, eHealth) και της Ιατρικής Πληροφορικής (Medical Informatics) που δίνει τη δυνατότητα παροχής ιατρικών υπηρεσιών, με χρήση εφαρμογών λογισμικού υγείας (mHealth apps) σε κινητές συσκευές, όπως smartphones (έξυπνα τηλέφωνα) και tablets (υπολογιστές ταμπλέτες), γνωρίζει ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση, ενώ παράλληλα διευρύνονται τα πεδία υγείας τα οποία εξυπηρετεί. Αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής είναι να πραγματοποιείται πλέον ανταλλαγή πληροφοριών μέσω:

  • Ψηφιακών Κλινικών (Digital Clinics)
  • Ηλεκτρονικών Προσωπικών Ιατρικών Αρχείων Υγείας (Personal Electronic Medical and Health Records)
  • Τηλεϊατρικής (Telemedicine)
  • Νοσοκομειακών Πληροφοριακών Συστημάτων (Hospital Information Systems).

Λειτουργίες, που επιτελούνται είναι :

  • Εύκολη διαδικασία εγγραφής, εικονικό ιατρείο, προγραμματισμός ραντεβού και επισκέψεων, εγγραφή χρονοδιαγράμματος κλήσεων, αναγραφή σημειωμάτων, γνωματεύσεων, συνταγών και παραπομπών.
  • Πρόσβαση και συλλογή κλινικών δεδομένων ελέγχων ζωτικής δραστηριότητας και αναφορών υγείας, εικόνων και σαρώσεων, καθώς και αποτελεσμάτων εργαστηριακών εξετάσεων, με ανάλυση στοιχείων, ερμηνεία και ψηφιακή
  • διάγνωση, δημιουργία γραφημάτων, οργάνωση, και τήρηση ιατρικών αρχείων.
  • Παρεμβάσεις αλλαγής συμπεριφοράς, δομημένη εκπαίδευση, οδηγίες κλινικής θεραπείας, ιστορικό φαρμάκων, ψηφιακή θεραπευτική με οδηγούς αναφοράς φαρμάκων και εξατομικευμένες υπενθυμίσεις δοσολογίας.
  • Διαδικτυακές πύλες υγείας και υπηρεσίες σύννεφου (cloud), με αξιόπιστες πηγές πληροφόρησης, ιατρικά νέα και βιβλιογραφία, επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνύματα πολυμέσων, κοινωνική δικτύωση, λήψη φωτογραφιών από κάμερες υψηλής ανάλυσης, εγγραφή ήχου, συνομιλία με φωνή και εικόνα σε πραγματικό χρόνο, τηλεσυμβουλευτική, τηλεδιασκέψεις και προσομοιώσεις σεναρίων.

Oφέλη και πλεονεκτήματα για ασθενείς και ιατρούς:

  • Αρχική γενική συνολική ικανοποίηση του ασθενούς, με ενσωμάτωση των προτιμήσεών του και ανακούφιση όποιων ανησυχιών, με παρεμβάσεις ενίσχυσης συμμόρφωσης στη θεραπεία, όπου οι υπηρεσίες δεν είναι διαθέσιμες ή όπου υπάρχουν απροσδόκητες ανάγκες για απαιτητικές συμβουλές και αυξημένη πρόσβαση σε εξειδικευμένες θεραπείες.
  • Ταυτόχρονη αύξηση αποδοτικότητας, λόγω ενισχυμένης αποτελεσματικότητας, βελτιωμένες δυνατότητες συντονισμού, εξοικονόμηση (και όχι άσκοπη σπατάλη) χρόνου και κόστους, με τεράστιο δυναμικό για λήψη, φορητότητα, προσβασιμότητα και άμεση διαθεσιμότητα σε δεδομένα υγείας, οποτεδήποτε και από οπουδήποτε.
  • Ακόμα καλύτερη επικοινωνία ιατρού-ασθενούς, με προσεκτική ακρόαση, αρκετό διαθέσιμο χρόνο, προστασία προσωπικού απορρήτου, ευγένεια και σεβασμό απόψεων, χωρίς χρόνους αναμονής, με σαφείς ενδείξεις, καθαρές, αθόρυβες και χωρίς συνωστισμό κλινικές υπηρεσίες, καθώς και λογική, διαφανή, προσιτή, γρηγορότερη και ακριβέστερη χρέωση, με διαδικτυακές τιμές για συνήθεις συναλλαγές και πληρωμή μέσω κινητού τηλεφώνου.
  • Επιπλέον, κλινικό όφελος, με διευκόλυνση έγκαιρης ανίχνευσης υποκλινικών ασθενειών και υποστήριξη λήψης κλινικών αποφάσεων, μέσα από διαδικασίες τεχνητής νοημοσύνης.
  • Τελική βελτίωση των κλινικών εκβάσεων, με αποτελεσματική αυτοδιαχείριση της πολύ δαπανηρής παρακολούθησης ασθενών με χρόνιες παθήσεις και ανάγκες αποκατάστασης, όταν βρίσκονται πολύ μακριά από ιδρύματα φροντίδας, με παροχή διαγνωστικών υπηρεσιών, μείωση αριθμού προσωπικών ραντεβού, αξιοποίηση λειτουργιών ταυτοποίησης, επιβεβαίωσης και υπενθύμισης για φαρμακευτικές αγωγές, καθώς και προφυλάξεις με σήματα κινδύνου από το σπίτι.

Προστιθέμενη αξία για την Υγεία γενικά :

  • Η βιομηχανία των εφαρμογών, λόγω του δυναμικού της, αλλάζει δραστικά τις υπηρεσίες υγείας και αυξάνει την αποτελεσματικότητα της ιατρικής φροντίδας.
  • Οι εφαρμογές επικεντρώνονται περισσότερο στην πρόληψη παρά στη θεραπεία, μειώνουν τα έξοδα και τις ανισότητες, προσφέρουν πράσινες και βιώσιμες λύσεις, και διευκολύνουν τους πάντες, επιτρέποντας στους μεν ιατρούς να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην παροχή συμβουλών στους δε ασθενείς να λαμβάνουν καλύτερες υπηρεσίες
  • Οι εφαρμογές προορίζονται, μάλλον, να προστεθούν στις εφαρμογές των υπολογιστών γραφείου, παρά να τις αντικαταστήσουν, ενώ δεν προορίζονται να υποκαταστήσουν τις επισκέψεις στον ιατρό, αλλά απλώς να διευρύνουν τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών, μέσω της ευκολίας πρόσβασης.
  • Η επένδυση στις εφαρμογές, που θα προσθέτουν αξία και θα μεγιστοποιούν την ισχύ και την αποτελεσματικότητα της χρήσης, αξίζει εάν κάποιος, θέλει να βελτιώσει ουσιαστικά και με εκθετικά αυξανόμενη ποιότητα, την φροντίδα υγείας, έτσι ώστε το συγκεκριμένο νοσοκομείο ή η κλινική, που τις παρέχει, να δημιουργεί συνθήκες αυτοβελτίωσης.

Συνοψίζοντας, οι κινητές εφαρμογές υγείας είναι διαθέσιμες για λήψη από όλους, έχουν φιλική διεπαφή και είναι προσανατολισμένες στον ασθενή, διευρύνοντας ουσιαστικά την εμπειρία του και δίνοντάς του τη δυνατότητα να αναλάβει ενεργό ρόλο και να εμπλακεί άμεσα στη διαδικασία φροντίδας της υγείας του, από το φυσικό του περιβάλλον και χωρίς να εγκαταλείπει την άνεση του σπιτιού του.